Praca. Oferty pracy, ogłoszenia o pracę, szukam pr

Temat: W810i Flash menu
mam w810i z granym oprogramowaniem przez davinci działaja mi motywy emerge i eqalizer tzn. zmieniają cały wygląd menu na poziomy dodatkowo przy zmianie folderów telefon wibruje ale pijawił mi się inny problem ponieważ chciałam sciągnąć nowe motywy ,które są na przykład do sciągnięcia na www.topsony.com.są spakowane w zip.pobrałam je na komputer rozpakowałam ale oprócz samego motywu pojawiły mi się elememty w formacie gif. czyli zwykłe obrazki,które przedstawiaja po kolei wszystkie zmienione ikony z menu telefonu.
problem polega na tym,że nie wiem jak to przerzucić na fona w całości żeby stanowiło łacznie flash menu.kiedy przezuciłam sam motyw to zmieniła mi się kolorystyka telefonu ale menu nie (pozostało w formie pulpitu)co z tym zrobić

Źródło: centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=9996



Temat: Pokaż swój pulpit 2
Moj pupit wyglada tradycyjnie. Screeny logowania, wylogowania i zamkniecia systemu wygladaja jak te oryginalne XP tyle ze zamiast koloru niebieskiego jest kolor czarny. Wyglad menu, okien jest rowniez bliski XP- zastosowalem zwykly wydany przez Microsoft motyw Royale Noir (Luna Black), ktory nie wymaga nawet patchowania pliku uxtheme. Slepe nasladowanie sytemu Vista wydaje mi sie bezsensowne, tak jak i instalowanie zbednych programow, ktore tylko zajmuja zasoby systemowe. Reasumujac - moj pulpit i system wyglada jak oryginalny XP tyle ze w wydaniu black.
Szukam teraz innego sposobu na porzadkowanie puplitu. W kazdym innym folderze jest mozliwosc rozmieszczania ikon w grupach w zaleznosci od np. typu (tak jak zwykle wyswietlane jest okno "moj komputer"). W przypadku pulpitu ta opcja jest niedostepna. Byc moze gdzies w rejestrze jest mozliwosc przeprowadzenia takich zmian aby i to umozliwic na pulpicie...
Jesli ktos sie juz z tym spotkal to prosze niech tutaj sie tym pochwali.

Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=47825


Temat: Problem z wyświetlaniem obrazu z komputera na TV
Używam Radeona 4850, system oczywiście Vista. Tuż po zainstalowaniu Visty odtwarzanie filmów na TV w trybie extended odbywało się bezproblemowo. Niestety w trakcie odtwarzania filmu na TV uruchomiłem aplikację aktualizującą indeks wydajności i w efekcie na wszystkich playerach przestał się wyświetlać obraz z odtwarzacza na TV. Pulpit jest wyświetlany bezproblemowo. Komputer jest podłączony kablem S-Video. Poza tym w polu częstotliwość odświeżania dla telewizora (LCD w moim przypadku) w Contol Center wyświetla mi się wartość 25i Hz (z przeplotem). Na XP miałem ustawione 60 Hz, a w Viście nie mogę wybrać żadnej innej :( Dodam, że wcześniej również mogłem oglądać filmy przeciągając player DVD (który nie oferował odtwarzania na dwóch monitorach jednocześnie) na ekran telewizora. Teraz kiedy próbuję uruchomić jakikolwiek player w trybie pełnoekranowym na TV, to obraz przeskakuje mi na monitor. Podejrzewałem, że sprawcą zamieszania może być też któraś z aktualizacji, ale odinstalowałem je prawie wszystkie, zrestartowałem komputer i nic się nie zmieniło. Przetestowałem SubEdita, AllPlayera, Windows Media Playera i na wszystkich sytuacja jest ta sama.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Okazuje się, że przechodzi motyw przeciągnięcia z Cinema Player :D Chwilowo rozwiązuje mi to problem, ale wolałbym się dowiedzieć o co chodzi :blink:
Użytkownik andymen edytował ten post 23 listopad 2009 - 17:25
Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=135212


Temat: Problem z wyglądem systemu pasek menu start jak w W98
PPM na pulpit -> właściwości -> zakładka wygląd -> zobacz czy masz ustawione okna i przyciski na właściwy motyw.

co do dźwięku:
Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> dźwięki -> domyślne dla Windows ( jeśli nie zostały zastąpione trwale na te z modyfikacji, domyślnie dźwięki są w /Windows/Media. Każdy dźwięk jest podpisany do czego jest )

A co do ikon ? które ikony się zmieniły ?

PPM na pulpit -> właściwości -> zakładka pulpit -> dostosuj pulpit -> jest zmiana ikony Mój komputer itd.

Co do zmiany ikony folderów:

Byle jakie okno -> na górze -> narzędzia -> opcje folderów -> typy plików -> i tam masz foldery, zaznaczasz to co Cię interesuje -> zaawansowane -> i na górze okna masz "zmień ikonę"

Tylko że jest jedna podstawowa sprawa, musisz posiadać ikony na które chcesz zmienić. Trochę dużo zabawy, prościej użyj tak jak rokko radził punktów przywracania systemu

http://www.forumpc.p...=1

lub

Start -> uruchom -> cmd -> sfc /scannow ( w trybie awaryjnym )

Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=163161


Temat: nic nie widać... Po wgraniu motywu do systemu
Właśnie przed chwilą napytałem sobie biedy i nie wiem jak z sobie z tym poradzić... Otóż pobrałem sobie motywy do widowsa XP z linka http://rapidshare.co...emesMWXPCD1.rar i tak sobie z nudów sprawdzałem kolejne. Aż tu przy którymś z kolei zaciemnił mi się ekran, całkowicie nie widać literek ani nic. Chcę prawym odświerzyć to wyświetla mi się czarne okienko... Niby wszystko działa, ale nic nie widzę... :( Udało mi się dojść ręcznie (bo myszką na wyczucie nie idzie) motyw. Zmieniło się tło pulpitu itp ale problem czarnego niewidocznego tekstu pozostał... Ratunku !

Edit: nawet screena nie mogę zrobić :( bo nie potrafię sie poruszać w ciemnościach. A jak wejdę np na mój komputer to widzę inkoki tyle że na czarnym kwadracie...

Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=23815


Temat: ASUS: netbooki dla najmłodszych


ASUS zapowiedział premierę nowej serii mini komputerów z logo Disneya przygotowanych specjalnie dla dzieci.

Disney Netbook - taką nazwę ma nosić nowa linia netbooków zaprojektowanych wspólnie przez koncern ASUS i firmę Disney Consumer Products.

Disney Netbook opracowano z myślą o dzieciach. Wyróżnia go wytrzymała konstrukcja i disnejowski interfejs użytkownika, który zapewni najmłodszym wiele ciekawych chwil spędzonych przy komputerze. W skład zestawu wchodzi, między innymi, ponad 40 opcji kontroli rodzicielskiej, system operacyjny Windows XP Home i łatwe w użyciu oprogramowanie stworzone specjalnie dla dzieci z postaciami z bajek Disneya. Przeglądarki i klient poczty elektronicznej wyposażone są w dodatkowe filtry, dzięki którym dzieci mają dostęp jedynie do bezpiecznych treści, a rodzice mogą decydować, z kim ich dzieci korespondują.



Dzieci mogą dowolnie ozdabiać swój pulpit nazwany Pulpitem Disneya (Disney Desktop) - motywami z postaciami najbardziej lubianych produkcji Disneya i Disney Pixar, m.in. Auta, Club Penguin, Klasyczne Postacie Disneya, Wróżki Disneya, Księżniczki Disneya, Klasyczna Myszka Miki, Toy Story i WALL-E. Dostępne są również motywy przeznaczone dla starszych dzieci, na przykład Hannah Montana i Jonas Brothers.


żródło: komputer swiat
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1355210.html


Temat: Archiwum przeczytane. Jak dowiedzieć się, kto to zrobił?
" />Tez zrobiłem taki motyw na koleżance, ba i to nie jednej
Jeszcze do dzis mam tego trojania w skrzynce pocztowej. Wkrecalem jej z innego nr ze poznalismy sie na koncercie i sama mnie poprosila bym jej wyslal zdjecie. No to wyslalem co trzeba i pozniej jak juz odpali ofiara ten plik exe. to wtedy komputer juz jest otwarty dla tego co wysłal. Ja sie nie znalem na tym programie przez ktorego wchodzisz w dysk, ale kumpel dobrze na nim operowal i tam mozna wszystko w sumie zrobic. Łącznie z puszczeniem muzy na nie swoim kompie czy skasowaniem danych no i oczywiscie przechwyceniem pliku np archiwom. Haslo tez jest odkrywane przez ten program. Oczywiscie to nie wyglada tak ze sie pojawia na kompie pulpit ofiary i se robisz co chcesz, tylko cos na podobe biosa i tych smiesznych komend.
Tak wiec ten twoj kolega wyslal ci pluskwe (ktorej antivirem ponoc nie usuniesz, w sumie nie znam sie na tym). I faktycznie mogl mowic ze to nie on przechwycil ci archiwum bo mogla to zrobic osoba operujaca tym programem. Bo jak wchodzisz w ten plik twoj komp autmatycznie
wskakuje do takiej bazy innych kompow zarazonych tym gownem i kazda osoba majaca ten program moze ci sie wpiepszyc do kompa..
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=6238


Temat: Problem z GeForce FX 5500
Problem dotyczy tak 50% gier, jest jednak jeden ciekawy motyw, każda z tych gier zawisa w TYM SAMYM MOMENCIE i jest to TEN SAM błąd, tj np. NFS:MW 2 zakręt 4 czy 5 wyścigu, fable podczas ładowania chyba 3 czy 4 lokacji i tak jest z pozostałymi tną się w tym samym momencie i nic sie nie da zrobić , są oczywiście gry które chodza bezproblemowo np FIFA 06 czy True Crime, ale to jedne z wyjątków , nic nie dało instalowanie różnych wersji tych gier i sterowników najnowszych i tak sie wieszały,
Co do komunikatu to wygląda to tak, że pokazuje się pulpit ale w standardowych ustawieniach jakby nie było wogóle karty albo sterowników , po czym po 15-20 sekundach wyświetlania komp sie restartuje,z tego co zapamiętałem komunikat mówił że "urządzenie przestało poprawnie funkcjonować , zamknij aplikację i uruchom komputer ponownie i po tym było buuu , i po ponownym rozruchu pojawia sie okienko "komputer odzyskał sprawność działania po bardzo poważnym błędzie itd.."standardowy komunikat ...
Źródło: forum.tuning-pc.pl/viewtopic.php?t=3576


Temat: Czyż nie piękne??
heh.. czyżbyś Bogdan był na prostej drodze do fascynacji kolorem? Mam nadzieję, że to nie przypadek, że zdjęcie dotyczy mocno pomarańczowej (do czerwonego) ryby na zielonym tle (barwy dopełniające się, kolejna mocna zasada w kompozycji w ogóle) z czarnym akcentem... Jak tak dalej pójdzie to zaczniesz poważnie dyskutować z kobietami o przewadze śliwkowego łososia nad wyblakłą piwonią I jednocześnie będziesz kolejnym dowodem na to, że faceci jednak odróżniają kolory

Szkoda, że głębia ostrości nie obejmuje całej płetwy. Dobry motyw na chociażby tapetę na pulpit komputera lub tło do prezentacji. Osobiście lubię takie zagrywki.

Rafał
Źródło: pkmd.xt.pl/pl/forum/viewtopic.php?t=1950


Temat: Grafiki,hasła,vlepki,flagi,szale-kibice-kibicom
Nie miałem na meczu gotówki, więc nie kupiłem najnowszych wlepek. A są znakomite! Prośba zatem do twórców - możecie to wrzucić w dużej rozdzielczości, tak, aby zrobić z tego tapetę na pulpit? Motywy z wielką biało-czerwoną tarczą, ze skórzaną piłką (jak na najnowszych t-shirtach) są bardzo udane i chętnie, z braku klubowych tapet, ustawił bym je sobie na ekranie komputera.


Źródło: 78.46.87.150/~polonia/forum/viewtopic.php?t=8219


Temat: update gnoma przez slackpkg - problem z motywami
Witam
ostatnio cos mnie naszlo aby sobie odnowic gnama (2.2) jednak teraz mam nie maly problem z motywami tzn nie dziwnie wyglada pulpit zamiast ikonek zmotywu (śmietnik,komputer itd.) jest poprostu kartecznka. Pomocy nie chce wyświetlać (otwiera sie gedit zawartoscia linku). Mogl by mi ktos pomoc co w tej sytuacji zrobic bez przeinstalowywania systemu.

w logach jest :
GTK- Warning : Nie mozna odnależć modułu obsługującego motyw w module_path: "bluecurve"
GTK- Warning : nie mozna odnalezc ikony "gnome -ccthemes" Motyw "hicolor równiez nie zostal znaleziony.

Troche tego nie rozumiem poniewaz aby zupdatowac gnome wpisalem : slackpkg ugrade gnome ; wiec powinny sie wszystkie pakiety sie sciagnac i zaistalowac.
Źródło: forum.slackware.pl/viewtopic.php?t=444


Temat: Instalowanie Motywu w formacie .ctf dla softu 5.00M33
" />Witam Dzi Pokaże wam Jak zainstalować motyw .ctf na naszym psp.A więc zaczynamy:
1.
Na początku ściągamy paczkę która zawiera folder plugin cxmb oraz pik VSH.txt :
http://www.megaupload.com/?d=9G7QE3FY
Wypakowujemy to na pulpit


2.
a)Podłączamy psp do kompa
b)Folder cxmb wrzucamy luźno na kartę pamięci.Jeśi nie mamy pliku vsh.txt w folderze seplugins to tworzymy go tam


3.
Teraz linijka tekstu z vsh.txt kopiujemy do pliku vsh.txt na naszym psp


4.
Sciągamy Teraz Jakiś motyw w formacie .ctf polecam te :
a)http://www.megaupload.com/?d=B3R5DHJO (universal RED darknes)
b)http://www.megaupload.com/?d=U1PZPDRK ( universal BLUE darknes)


5.
Pobrane Motywy w formacie .ctf Wrzucamy do PSP/Theme


6.
Odłączamy psp od komputera i wyłączamy je całkowicie.Teraz włączamy psp trzymając R aby wejść do recowery menu
a)Wchodzimy do plugins-> wybieramy cxmb.prx na Enabled


7.
Teraz wchodzimy settings-> Theme Teraz wybieramy Motyw Który pobraliśmy
a) wchodzimy do Background i wybieramy classic


To wszystko THX za czytanie.
Źródło: forum.pspoland.pl/viewtopic.php?t=39967